TEDEN KULTURE
April je mesec knjige. Pred knjižnico je bila v tem mesecu vsak dan razstavljena nova knjiga. Namen razstave je bil prikazati bogat izbor knjig, ki jih imamo na šoli. Učenci so sodelovali tudi v nagradni igri za knjižno nagrado. V tednu kulture smo pouk pričenjali z jutranjim branjem, virtualno smo si ogledovali muzeje in muzejske razstave in predstave. Učiteljice, ki učijo v posebnem programu, pa so posnele igrico Svinjski pastir. Zelo nam je bila všeč, oglejte si jo tudi vi.
ODPADKI, OD KOD PRIDEJO?
V dnevu dejavnosti, ki smo ga namenili osveščanju ločevanja odpadkov, so osmošolci spoznali veliko novega. Izvedeli so, od kod pridejo odpadki, kako jih ločujemo in recikliramo, kaj so nevarni odpadki, kdo so onesnaževalci našega planeta … Iz odpadne embalaže pa je na koncu vsak izdelal svoj izdelek.
AJDOVSKA DEKLICA
V tednu kulture smo imeli šestošolci kulturni dan. Spoznali smo japonsko papirnato gledališče – kamishibai. Ker smo se že učili o alpskem svetu, smo spoznali ajdovsko deklico, ki je živela pod Prisojnikom in pomagala popotnikom pri prečkanju prelaza Vršič. Ker je prekršila prepoved napovedovanja zlatorogove smrti, jo je doletela žalostna usoda. Zgodbo o ajdovski deklici smo narisali in predstavili s kamishibajem. Vabljeni, da si jo ogledate.
RAČUNALNIŠKO TEKMOVANJE
Najprej je učiteljica Martina organizirala šolsko tekmovanje. Prijavili smo se jaz, Anže in Leja. Imeli smo vaje za šolsko tekmovanje. Ko je bilo tekmovanja konec, je učiteljica izbrala najboljšega tekmovalca. Izbrala je mene, ker sem imel najmanj napak. Ko sem gledal rezultate tekmovanja, sem ugotovil, da sta mi bila Anže in Leja zelo blizu. Šel sem na državno tekmovanje. Žal mi je bilo, da smo tekmovali posamično, ne v dvojicah. Učiteljica mi je pripravila učne liste za vajo s QR kodo. Vadil sem dva dni na teden. Do državnega tekmovanja sem se že veliko naučil. Po tekmovanju smo dobili rezultate. Nastopil je čarodej Toni, ki je povedal katero mesto sem dosegel. Kot že veste sem osvojil drugo mesto. Bilo je težko, saj me je priganjal čas. Ko je bilo vsega konec, sem se mogel spočiti. Bilo je super. Upam, da bo drugo leto tekmovanje v dvojicah, da bova jaz in Anže lahko osvojila prvo mesto. Vem, da bom z veliko vaje enkrat dosegel prvo mesto.
Zapisal: Jan Podgorelec.
NARAVOSLOVNI PROJEKT “ŽABJI PRINC”
Naš naravoslovni projekt je uspel! V okolici šole smo poiskali žabji mrest in ga dali v naš šolski terarij. En mesec smo skrbeli za naše žabje mladiče, jih opazovali in skrbno beležili njihov razvoj. Dnevno smo jim menjali vodo in jih hranili s suho solato. Vzgojili smo precejšnje število mladih žabic. Tako smo iz prve roke izvedeli, kako poteka razvoj žabe. Če se žaba zares spremeni v princa, ko jo poljubiš, pa nismo upali preveriti 🙂
DEBATNO SREČANJE UČENCEV ŠOL S PRILAGOJENIM PROGRAMOM – USTAVI MISEL, POVEJ NA GLAS
Tudi v letošnjem šolskem letu smo se udeležili debatnega srečanja, ki ga vsako leto organizira II. OŠ Žalec. Letos je srečanje potekalo na daljavo preko videopovezave. Našo šolo so zastopali Elma Ramić, Mihaela Ristova in Anže Legat. Učence je nagovoril varuh človekovih pravic gospod Peter Svetina. Predstavnik Safe.si je učencem pripravil zanimivo predavanje o varni rabi interneta in družabnih omrežjih. Po uvodnem delu so učenci razdelili v skupine. Anže se je z vrstniki pogovarjal o nevarnostih spletnega prijateljstva, Mihaela o prednostih spletnega prijateljstva, Elma pa o prijateljstvu in ljubezni. Izbrali smo tudi temo prihodnjega debatnega srečanja – Moja prihodnost. Preživeli smo prijetno dopoldne. Poslovili smo se z željo, da se prihodnje leto srečamo v živo.
učiteljica Maruša Pretnar
SHEMA SADJA
Lahko si pogledate, kako izgleda ena delitev v projektu Shema sadja in zelenjave na OŠ Poldeta Stražišarja.
VELIKONOČNE DELAVNICE 7. RAZRED
Tudi sedmošolci smo bili pridni. Spekli smo potico, pobarvali pisanice, izdelali ljubke košarice in piščančke iz papirja.
VELIKONOČNE DELAVNICE PPVI
VELIKONOČNE DELAVNICE V 1., 2. in 3. RAZREDU
V petek, dne 2. 4. smo imeli učenci NIS123 tehniški dan –velikonočne delavnice. Izdelali smo velikonočne voščilnice z jajčki iz pistacijevih lupinic. Poslikali smo lesena jajčka in jim pripravili škatlice v obliki papirnatih kozarčkov, ki smo jih lepo okrasili z nalepljenimi rožicami in metulji.
Za zaključek smo prebrali pravljico o zajčku in njegovih prijateljih. Pravljica je velikonočno obarvana, vendar predvsem govori o pomenu prijateljstva. Zajček je spoznal, da je prijateljstvo nekaj milega, nežnega, toplega in pisanega kot mavrica. Vsem vam želimo, da uživate v prijateljskih trenutkih in pocrkljate svoje prijatelje.
Učenci NIS 123 z učiteljicama Darjo in Karmen.
VELIKONOČNE DELAVNICE V 8. RAZREDU
Osmošolci so pouk nadomestili z dnevom peke in ustvarjalnosti. Ta dan so svoje rokave zavihali in se lotili peke pehtranove potice. Skupaj z učiteljico so intenzivno sodelovali od samega začetka priprave do najslajšega trenutka.
Medtem ko se je potica pekla, pa so svojo ustvarjalnost pokazali v ročni izdelavi košaric, velikonočnih zajčkov in … v barvanju pirhov.
učiteljica Polonca Čelik